Keurmerk Klantgericht Verzekeren

ZLM voldoet aan de kwaliteitseisen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV). De onafhankelijke Stichting toetsing verzekeraars beoordeelt ons doorlopend op de volgende kernwaarden:

  • ZLM geeft heldere informatie.
  • ZLM komt beloftes na.
  • ZLM stelt het klantbelang centraal.

Wat betekent dit voor u in de praktijk?

Onze website

Op onze website staat de voor u belangrijke informatie. Bijvoorbeeld informatie over de kenmerken van onze verzekeringen, hoe u een schade indient en hoe wij de schade behandelen. De informatie op onze website is duidelijk en eenvoudig te vinden.

Heldere taal

In onze brieven, e-mails, brochures, voorwaarden en op onze website gebruiken we heldere en begrijpelijke taal. Wij trainen onze medewerkers in het gebruiken van begrijpelijke taal en het geven van heldere voorlichting.

Onze verzekeringen

Wij bieden u alleen verzekeringen aan die bij u passen en toegevoegde waarde voor u hebben.

Onze bereikbaarheid

Of u nu vragen over een verzekering heeft of een schade wilt melden. Wij zijn goed bereikbaar.

Wij leren van uw ervaringen

Wij werken continu aan het verbeteren van onze dienstverlening. Hierbij gebruiken we natuurlijk ook de ervaringen van onze klanten. Zo houden we bijvoorbeeld doorlopend klanttevredenheidsonderzoeken en hebben we een ZLM-klantenpanel. Met alle ontvangen reacties gaan wij aan de slag en kijken we hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Klantgerichte schadebehandeling

Persoonlijke aandacht van onze medewerker voor u is ons uitgangspunt bij de behandeling van uw schade.