Eenvoudig uw schade melden:
Stuur het door u ingevulde en ondertekende schadeformulier naar ons op: ZLM Verzekeringen, Postbus 70, 4460 BA Goes.
Wilt u weten wat wel en niet verzekerd is? Of hoe wij uw schade behandelen? Wij leggen het graag uit.
Eenvoudig uw schade melden:
Stuur uw schademelding naar ons op: ZLM Verzekeringen, Postbus 70, 4460 BA Goes.
Wilt u weten wat wel en niet verzekerd is? Of hoe wij uw schade behandelen? Wij leggen het graag uit.
Eenvoudig uw schade melden:
Stuur het door u ingevulde en ondertekende schadeformulier naar ons op: ZLM Verzekeringen, Postbus 70, 4460 BA Goes.
Wilt u weten wat wel en niet verzekerd is? Of hoe wij uw schade behandelen? Wij leggen het graag uit.
Eenvoudig uw schade melden:
Stuur het door u ingevulde en ondertekende schadeformulier naar ons op: ZLM Verzekeringen, Postbus 70, 4460 BA Goes.
Wilt u weten wat wel en niet verzekerd is? Of hoe wij uw schade behandelen? Wij leggen het graag uit.
Eenvoudig uw schade melden
Stuur het door u ingevulde en ondertekende schadeformulier naar ons op: ZLM Verzekeringen, Postbus 70, 4460 BA Goes.
Wilt u weten wat wel en niet verzekerd is? Of hoe wij uw schade behandelen? Wij leggen het graag uit.
Eenvoudig uw schade melden:
Stuur het door u ingevulde en ondertekende schadeformulier naar ons op: ZLM Verzekeringen, Postbus 70, 4460 BA Goes.
Wilt u weten wat wel en niet verzekerd is? Of hoe wij uw schade behandelen? Wij leggen het graag uit.
Eenvoudig uw schade melden:
U stuurt het door u ingevulde en ondertekende schadeformulier naar: ZLM Verzekeringen, Postbus 70, 4460 BA, Goes.
Wilt u weten wat wel en niet verzekerd is? Of hoe wij uw schade behandelen? Wij leggen het graag uit.
Eenvoudig uw schade melden
Stuur het door u ingevulde en ondertekende schadeformulier naar ons op: ZLM Verzekeringen, Postbus 70, 4460 BA Goes.
Wilt u weten wat wel en niet verzekerd is? Of hoe wij uw schade behandelen? Wij leggen het graag uit.
Eenvoudig uw schade melden:
Stuur uw schademelding naar ons op: ZLM Verzekeringen, Postbus 70, 4460 BA Goes.
Wilt u weten wat wel en niet verzekerd is? Of hoe wij uw schade behandelen? Wij leggen het graag uit.
Eenvoudig uw schade melden:
Stuur het door u ingevulde en ondertekende schadeformulier naar ons op: ZLM Verzekeringen, Postbus 70, 4460 BA Goes.
Wilt u weten wat wel en niet verzekerd is? Of hoe wij uw schade behandelen? Wij leggen het graag uit.
Eenvoudig uw schade melden:
Stuur het door u ingevulde en ondertekende schadeformulier naar ons op: ZLM Verzekeringen, Postbus 70, 4460 BA Goes.
Wilt u weten wat wel en niet verzekerd is? Of hoe wij uw schade behandelen? Wij leggen het graag uit.
Eenvoudig uw schade melden:
Stuur uw naam, postcode, huisnummer en een telefoonnummer waarop u overdag bereikbaar bent per e-mail naar info@rechtsbijstandzlm.nl of per post naar ZLM Verzekeringen, Postbus 70, 4460 BA Goes.
Wilt u weten wat wel en niet verzekerd is? Of hoe wij uw schade behandelen? Wij leggen het graag uit.
Eenvoudig uw schade melden:
ZLM heeft de reisverzekering volledig ondergebracht bij Unigarant. U kunt uw schade hier direct online indienen. Snel, veilig en wanneer het u uitkomt.
ZLM heeft de reisverzekering volledig ondergebracht bij Unigarant. U kunt uw schade hier direct online indienen. Snel, veilig en wanneer het u uitkomt.
Stuur het door u ingevulde en ondertekende schadeformulier naar ons op: ZLM Verzekeringen, Postbus 70, 4460 BA Goes.
Wilt u weten wat wel en niet verzekerd is? Of hoe wij uw schade behandelen? Wij leggen het graag uit.
Eenvoudig uw schade melden:
Stuur uw schademelding naar ons op: ZLM Verzekeringen, Postbus 70, 4460 BA Goes.
Wilt u weten wat wel en niet verzekerd is? Of hoe wij uw schade behandelen? Wij leggen het graag uit.
Heeft u schade en twijfelt u wat u moet doen? Of is de situatie lastig, bijvoorbeeld bij letselschade of een onbekende tegenpartij? Dan is het fijn om iemand te spreken die met u meedenkt. Bij ZLM krijgt u persoonlijke hulp van een medewerker die uw situatie begrijpt. We zoeken samen naar de beste oplossing en leggen alles duidelijk uit.
Bel ons dus gerust. U krijgt direct een medewerker aan de lijn, zonder keuzemenu of lange wachttijd. Liever digitaal contact? Dat kan ook. We passen onze hulp aan op wat voor u prettig is.