Veelgestelde vragen

Zoekresultaten

14 resultaten gevonden

U kunt:

  • Uw lopende verzekeringen bekijken, beëindigen of wijzigen.
  • Uw persoonlijke gegevens bekijken en wijzigen.
  • Nieuwe verzekeringen afsluiten.
  • Premies berekenen.
  • Schade melden.

In de toekomst breiden wij Mijn ZLM uit met nieuwe functionaliteiten.

Nee. Mijn ZLM is gratis te gebruiken voor al onze particuliere klanten.

Nee. We bieden u Mijn ZLM als extra service aan. U mag te alle tijde zelf kiezen hoe u contact met ons opneemt: via Mijn ZLM, telefonisch, per brief, e-mail of via uw ZLM Adviseur. U bent natuurlijk ook van harte welkom op ons kantoor.

Heeft u problemen met inloggen of het aanmaken van een account? Dan kunt u uw vraag stellen bij Digidentity. De helpdesk is op werkdagen bereikbaar tussen 9 en 17 uur via telefoonnummer 088 - 788 78 88. Of via e-mail op helpdesk@digidentity.eu.

Voor alle overige vragen over Mijn ZLM kunt terecht bij ons team Advies & Acceptatie, telefoonnummer 0113 - 238 880. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 17 uur.

Heeft u problemen met het aanmaken van een account bij Digidentity? Dan kunt u uw vragen stellen bij Digidentity. De helpdesk is op werkdagen bereikbaar tussen 8 en 20 uur en op zaterdag tussen 8 en 16 uur via telefoonnummer 088 - 788 78 88. Of via e-mail op helpdesk@digidentity.eu.

Het aanmaken van een account kost slechts enkele minuten. Om toegang te krijgen tot Mijn ZLM moet u een account aanmaken bij Digidentity. Hiervoor heeft u nodig:

  • een werkend e-mailadres.
  • uw polisnummer bij ZLM.

U moet de volgende stappen doorlopen om u te registreren:

  • Stap 1: Klik op 'Ga naar Mijn ZLM' op de inlogpagina. U wordt nu doorgestuurd naar de website van Digidentity.
  • Stap 2: Kies het tabblad 'Registreren'. U kiest een gebruikersnaam en wachtwoord en vult uw e-mailadres in. Ga akkoord met de voorwaarden en klik op 'Creëer jouw Digidentity'.
  • Stap 3: U ontvangt een e-mail met een bevestigingscode. Hiermee controleren wij uw e-mailadres. Vul de bevestigingscode in en klik op 'E-mailadres bevestigen'.
  • Stap 4: U ontvangt weer een e-mail met hierin uw PUK-code. Bewaar deze PUK-code goed. Als u uw wachtwoord vergeten bent, heeft u deze PUK-code nodig om de toegang tot uw profiel te herstellen.
  • Stap 5: Uw account bij Digidentity is aangemaakt. We gaan uw account nu koppelen aan uw ZLM klantgegevens. Daarom moet u uw polisnummer en geboortedatum invullen. Klik vervolgens op 'Volgende'.
  • Stap 6: Controleer uw ingevulde gegevens. Als uw gegevens correct zijn klikt u op 'Volgende'.
  • Stap 7: Uw registratie is afgerond! Klik op 'Ga naar Mijn ZLM'. In het vervolg kunt u inloggen door alleen uw gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen.

Om een Mijn ZLM-account aan te maken moet u zich eenmalig registreren. Hiervoor heeft u een werkend e-mailadres en een polisnummer van een lopende verzekering nodig. Nadat u zich geregistreerd heeft, kunt u altijd inloggen met uw gebruikersnaam en het wachtwoord.

Om de veiligheid van uw gegevens te kunnen garanderen werken wij samen met Digidentity. Zij controleren uw identiteit op basis van de gegevens die u invult.

Nee, het is niet mogelijk in te loggen in Mijn ZLM zonder account bij Digidentity aan te maken.

Digidentity gebruikt uw gegevens (gebruikersnaam en e-mailadres) uitsluitend om inzicht te krijgen in uw account als zich problemen voordoen. Digidentity levert uw gegevens niet aan derden. Andere persoonsgegevens zijn versleuteld opgeslagen en ook voor Digidentity zelf niet beschikbaar.

Bij de registratie van uw account heeft u een e-mail ontvangen van Digidentity met daarin uw PUK-code. Deze PUK-code heeft u nodig om uw profiel te herstellen.

Bent u niet meer in het bezit van uw PUK-code? Neem dan contact op met de Digidentity helpdesk. De helpdesk is op werkdagen bereikbaar tussen 9 en 17 uur via telefoonnummer 088 - 788 78 88. Of via e-mail op helpdesk@digidentity.eu. 

Nee, het is helaas nog niet mogelijk om in te loggen in Mijn ZLM als uw verzekeringen op naam staan van uw bedrijf.

Als uw particuliere en bedrijfsverzekeringen op hetzelfde relatienummer bij ons geregistreerd zijn, is het ook niet mogelijk om uw particuliere verzekeringen in te zien. Neem hiervoor contact op met ons team Advies & Acceptatie, telefoonnummer 0113 - 238 880 of uw ZLM adviseur. 

Hiervoor kunnen 2 redenen zijn:

  1. De verzekeringen staan niet op uw naam, maar bijvoorbeeld op naam van uw partner, kind of bedrijf.
  2. Vooralsnog kunt u alleen de verzekeringen die bij ZLM zelf lopen raadplegen. Verzekeringen die wij voor u bij een andere maatschappij hebben ongebracht, staan nog niet in Mijn ZLM.

Nee, het is niet mogelijk Mijn ZLM te raadplegen als u geen lopende verzekeringen meer heeft.

Het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Neem dan gerust contact met ons op.

Maandag tot en met vrijdag van 08.30 - 17.00 uur

Davey