Veelgestelde vragen
Zoekresultaten
13 resultaten gevonden
Hoe kan ik een account aanmaken?
Om een account voor Mijn ZLM aan te maken moet u uzelf identificeren. Hiervoor zijn 2 mogelijkheden: door gebruik te maken van iDIN of door een activatiecode per post aan te vragen. Maak uw keuze hoe u zichzelf wilt identificeren en volg de instructies.
Waarom moet ik mijn mobiele telefoonnummer doorgeven voor het gebruik van Mijn ZLM?
Wij sturen tijdens het inloggen per SMS een code naar uw mobiele telefoonnummer. Deze code moet u invullen, daarna wordt u doorgestuurd naar Mijn ZLM. Zo voorkomen wij misbruik van uw gegevens. Wij gebruiken uw mobiele telefoonnummer niet voor commerciële doeleinden.
Hoe wijzig ik mijn e-mailadres voor Mijn ZLM?
Na het inloggen in Mijn ZLM kunt u bij Mijn Profiel uw e-mailadres aanpassen.
Hoe wijzig ik mijn wachtwoord voor Mijn ZLM?
Na het inloggen in Mijn ZLM kunt u bij Mijn Profiel uw wachtwoord aanpassen.
Kan ik een gezamenlijk Mijn ZLM-account aanmaken?
Nee, dit is helaas nog niet mogelijk. Uw andere gezinsleden die verzekeringen op eigen naam bij ons hebben afgesloten moeten zelf een account aanmaken.
Waar vind ik de Algemene Voorwaarden voor het gebruik van Mijn ZLM?
De Algemene Voorwaarden voor het gebruik van Mijn ZLM kunt u hier vinden.
Hoe kan ik inloggen in Mijn ZLM als ik geen toegang meer heb tot mijn oude mobiele telefoonnummer?
Het is helaas niet mogelijk uw mobiele telefoonnummer online te wijzigen. Hiervoor moet u contact opnemen met ons team Advies & Acceptatie, telefoonnummer 0113 – 238 880. Zij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 08.30 en 17 uur.
Wat kan ik doen met Mijn ZLM?
U kunt:
- Uw post digitaal ontvangen.
- Uw lopende verzekeringen bekijken, beëindigen of wijzigen.
- Uw persoonlijke gegevens bekijken en wijzigen.
- Uw schademeldingen bekijken.
- Documenten (zoals brieven, facturen, polisbladen en internationale verzekeringsbewijzen (groene kaarten) inzien.
- Betalingen inzien en doen.
Als ik een account aanmaak voor Mijn ZLM, moet ik dan alles via Mijn ZLM regelen?
Nee. We bieden u Mijn ZLM als extra service aan. U mag altijd zelf kiezen hoe u contact met ons opneemt: via Mijn ZLM, telefonisch, per brief, e-mail of via uw ZLM Adviseur. En u bent natuurlijk ook van harte welkom op ons kantoor.
Waar kan ik terecht met vragen over Mijn ZLM?
Voor vragen over Mijn ZLM kunt terecht bij ons team Advies & Acceptatie, telefoonnummer 0113 - 238 880. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 17 uur.
Ik ben mijn wachtwoord en/of e-mailadres vergeten. Wat nu?
Klik in het inlogscherm op 'E-mailadres vergeten' of 'Wachtwoord vergeten' en volg de aanwijzingen.
Ik heb een bedrijf. Kan ik ook inloggen in Mijn ZLM?
Nee, het is helaas nog niet mogelijk om in te loggen in Mijn ZLM als uw verzekeringen op naam staan van uw bedrijf.
Als uw particuliere en bedrijfsverzekeringen op hetzelfde relatienummer bij ons geregistreerd zijn, is het ook niet mogelijk om uw particuliere verzekeringen in te zien. Neem hiervoor contact op met ons team Advies & Acceptatie, telefoonnummer 0113 - 238 880 of uw ZLM adviseur.
Ik zie niet al mijn verzekeringen in Mijn ZLM. Hoe kan dat?
Hiervoor kunnen 2 redenen zijn:
- De verzekeringen staan niet op uw naam, maar bijvoorbeeld op naam van uw partner, kind of bedrijf.
- Vooralsnog kunt u alleen de verzekeringen die bij ZLM zelf lopen raadplegen. Verzekeringen die wij via onze bemiddeling voor u bij een andere maatschappij hebben ondergebracht, staan niet in Mijn ZLM.