Veelgestelde vragen

Zoekresultaten

13 resultaten gevonden

Om een account voor Mijn ZLM aan te maken moet u uzelf identificeren. Hiervoor zijn 2 mogelijkheden: door gebruik te maken van iDIN of door een activatiecode per post aan te vragen. Maak uw keuze hoe u zichzelf wilt identificeren en volg de instructies.

Wij sturen tijdens het inloggen per SMS een code naar uw mobiele telefoonnummer. Deze code moet u invullen, daarna wordt u doorgestuurd naar Mijn ZLM. Zo voorkomen wij misbruik van uw gegevens. Wij gebruiken uw mobiele telefoonnummer niet voor commerciële doeleinden.

Na het inloggen in Mijn ZLM kunt u bij Mijn Profiel uw e-mailadres aanpassen.

Na het inloggen in Mijn ZLM kunt u bij Mijn Profiel uw wachtwoord aanpassen.

Nee, dit is helaas nog niet mogelijk. Uw andere gezinsleden die verzekeringen op eigen naam bij ons hebben afgesloten moeten zelf een account aanmaken.

De Algemene Voorwaarden voor het gebruik van Mijn ZLM kunt u hier vinden.

Het is helaas niet mogelijk uw mobiele telefoonnummer online te wijzigen. Hiervoor moet u contact opnemen met ons team Advies & Acceptatie, telefoonnummer 0113 – 238 880. Zij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 08.30 en 17 uur.

U kunt:

  • Uw post digitaal ontvangen.
  • Uw lopende verzekeringen bekijken, beëindigen of wijzigen.
  • Uw persoonlijke gegevens bekijken en wijzigen.
  • Uw schademeldingen bekijken.
  • Documenten (zoals brieven, facturen, polisbladen en internationale verzekeringsbewijzen (groene kaarten) inzien.
  • Betalingen inzien en doen.

Nee. We bieden u Mijn ZLM als extra service aan. U mag altijd zelf kiezen hoe u contact met ons opneemt: via Mijn ZLM, telefonisch, per brief, e-mail of via uw ZLM Adviseur. En u bent natuurlijk ook van harte welkom op ons kantoor.

Voor vragen over Mijn ZLM kunt terecht bij ons team Advies & Acceptatie, telefoonnummer 0113 - 238 880. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 17 uur.

Klik in het inlogscherm op 'E-mailadres vergeten' of 'Wachtwoord vergeten' en volg de aanwijzingen.

Nee, het is helaas nog niet mogelijk om in te loggen in Mijn ZLM als uw verzekeringen op naam staan van uw bedrijf.

Als uw particuliere en bedrijfsverzekeringen op hetzelfde relatienummer bij ons geregistreerd zijn, is het ook niet mogelijk om uw particuliere verzekeringen in te zien. Neem hiervoor contact op met ons team Advies & Acceptatie, telefoonnummer 0113 - 238 880 of uw ZLM adviseur. 

Hiervoor kunnen 2 redenen zijn:

  1. De verzekeringen staan niet op uw naam, maar bijvoorbeeld op naam van uw partner, kind of bedrijf.
  2. Vooralsnog kunt u alleen de verzekeringen die bij ZLM zelf lopen raadplegen. Verzekeringen die wij via onze bemiddeling voor u bij een andere maatschappij hebben ondergebracht, staan niet in Mijn ZLM.

Het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Neem dan gerust contact met ons op.