Wat is er gebeurd met mijn oude Mijn ZLM-account?

Tot 13 oktober 2020 maakte u gebruik van de diensten van Digidentity om in te loggen in Mijn ZLM. Voor de registratie/identificatie hebben wij de samenwerking met Digidentity beƫindigd. U kunt daarom niet meer inloggen met uw oude inloggegevens en moet uzelf opnieuw registreren.

Hoe kan ik een nieuw account registreren?

Er zijn 2 manieren om een nieuw account te registreren: via iDIN of per post. Met iDIN krijgt u direct toegang tot Mijn ZLM. Via de post ontvangt u uw activatiecode binnen 3 werkdagen.

Wat is er gebeurd met mijn gegevens bij Digidentity?

Als u geen andere diensten afnam bij Digidentity is op 1 november 2020 uw account met al uw gegevens verwijderd. U hoeft hiervoor zelf niets meer te doen. Nam u nog wel andere diensten af bij Digidentity? Dan blijft uw account bestaan en is alleen de data gerelateerd aan ZLM verwijderd. In dat geval kunt u via de website van Digidentity inloggen en uw gegevens bekijken en beheren.