Mijn vraag gaat over...

Mijn ZLM

U kunt:

  • Uw lopende verzekeringen bekijken, beëindigen of wijzigen.
  • Uw persoonlijke gegevens bekijken en wijzigen.
  • Nieuwe verzekeringen afsluiten.
  • Premies berekenen.
  • Schade melden.

In de toekomst breiden wij Mijn ZLM uit met nieuwe functionaliteiten.

Nee. Mijn ZLM is gratis te gebruiken voor al onze particuliere klanten.

Nee. We bieden u Mijn ZLM als extra service aan. U mag te alle tijde zelf kiezen hoe u contact met ons opneemt: via Mijn ZLM, telefonisch, per brief, e-mail of via uw ZLM Adviseur. U bent natuurlijk ook van harte welkom op ons kantoor.

Heeft u problemen met inloggen of het aanmaken van een account? Dan kunt u uw vraag stellen bij Digidentity. De helpdesk is op werkdagen bereikbaar tussen 8.30 en 17 uur via telefoonnummer 070 - 700 79 76. Of via e-mail op helpdesk@digidentity.eu.

Voor alle overige vragen over Mijn ZLM kunt terecht bij ons team Advies & Acceptatie, telefoonnummer 0113 - 238 880. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 17 uur.

Heeft u problemen met het aanmaken van een account bij Digidentity? Dan kunt u uw vragen stellen bij Digidentity. De helpdesk is op werkdagen bereikbaar tussen 8.30 en 17 uur via telefoonnummer 070 - 700 79 76. Of via e-mail op helpdesk@digidentity.eu.

Het aanmaken van een account kost slechts enkele minuten. Om toegang te krijgen tot Mijn ZLM moet u een account aanmaken bij Digidentity. Hiervoor heeft u nodig:

  • een werkend e-mailadres.
  • uw polisnummer bij ZLM.

U moet de volgende stappen doorlopen om u te registreren:

  • Stap 1: Klik rechtsboven op deze pagina op 'Mijn ZLM inloggen'. U wordt nu doorgestuurd naar de website van Digidentity.
  • Stap 2: Klik onderaan op 'Registreer nu'. Vul uw e-mailadres in en kies uw wachtwoord. Ga akkoord met de algemene voorwaarden en de privacy policy en klik op 'Creëer je account'.
  • Stap 3: U ontvangt een e-mail met een bevestigingscode. Hiermee controleren wij uw e-mailadres. Vul de bevestigingscode in en klik op 'Bevestig e-mailadres'.
  • Stap 4: Uw account bij Digidentity is aangemaakt. We gaan uw account nu koppelen aan uw ZLM klantgegevens. Daarom moet u uw polisnummer en geboortedatum invullen. Klik vervolgens op 'Volgende'.
  • Stap 5: Controleer uw ingevulde gegevens. Als uw gegevens correct zijn klikt u op 'Volgende'.
  • Stap 6: Uw registratie is afgerond! Klik op 'Ga naar Mijn ZLM'. In het vervolg kunt u inloggen door alleen uw e-mailadres en wachtwoord in te vullen.

Om een Mijn ZLM-account aan te maken moet u zich eenmalig registreren. Hiervoor heeft u een werkend e-mailadres en een polisnummer van een lopende verzekering nodig. Nadat u zich geregistreerd heeft, kunt u altijd inloggen met uw e-mailadres en het wachtwoord.

Om de veiligheid van uw gegevens te kunnen garanderen werken wij samen met Digidentity. Zij controleren uw identiteit op basis van de gegevens die u invult.

Nee, het is niet mogelijk in te loggen in Mijn ZLM zonder account bij Digidentity aan te maken.

Digidentity gebruikt uw gegevens uitsluitend om inzicht te krijgen in uw account als zich problemen voordoen. Digidentity levert uw gegevens niet aan derden. Andere persoonsgegevens zijn versleuteld opgeslagen en ook voor Digidentity zelf niet beschikbaar.

Het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Neem dan gerust contact met ons op.

Maandag tot en met vrijdag van 08.30 - 17.00 uur

Davey