Reactietermijnen

Hoe snel nemen wij de telefoon op? Hoe snel ontvangt u schriftelijke informatie of reageren wij op uw schademelding of overige vragen? In dit overzicht staat wat u van ons mag verwachten.

Hoe snel nemen wij de telefoon op?

Wanneer u ons belt heeft u in 9 van de 10 keer binnen 15 seconden onze medewerker aan de lijn. Dit is dus nog voordat de telefoon voor de derde keer overgaat. Alleen in bijzondere situaties lukt dit niet. De wachttijd is dan maximaal 4,5 minuten.

Social media

Ook via social media zoals Facebook of Instagram kunt u ons een vraag stellen. Op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur reageren wij binnen 2 uur. Kunnen we de vraag niet meteen inhoudelijk beantwoorden, dan sturen we uw vraag door naar de juiste afdeling en dan geldt dezelfde reactietermijn als voor e-mail.

Hoe snel ontvangt u schriftelijke informatie van ons?

U belt, mailt of schrijft ons en het is nodig dat wij schriftelijk reageren? Dan hebben wij ook hiervoor reactietermijnen vastgesteld.

 Reactietermijnen in aantal werkdagen
Advies & Acceptatie 
U vraagt informatie over nieuwe of bestaande verzekeringen1-3
U sluit een nieuwe verzekering af, u wijzigt een bestaande verzekering of u beëindigt een verzekering1-3
U vraagt om een kopie polis en verzekeringsbewijs1-3
Overige correspondentie1-3
Schade 
De ontvangstbevestiging van uw schademelding1*
De inhoudelijke reactie tijdens de behandeling van uw auto-, motor-, bromfiets-, oldtimer-, kampeerauto-, caravan- of aanhangwagenschade1-3
De inhoudelijke reactie tijdens de behandeling van uw woonhuis-, inboedel-, kostbaarheden-, fiets- en aansprakelijkheidsschade1-3
De inhoudelijke reactie tijdens de behandeling van een schade die wordt behandeld door ons team Personenschade1-10
Heeft u een klacht ingediend? 
De ontvangstbevestiging van uw klacht1-2
De inhoudelijke reactie op uw klacht1-10

 

* Bij een telefonische schademelding nemen wij de schadebehandeling direct met u door. In dit gesprek geven wij aan of wij u wel of niet een schriftelijke bevestiging van de schademelding sturen.