Mijn vraag gaat over...
Wijzigen en opzeggen
Mijn gezinssamenstelling verandert. Moet ik dit doorgeven?
Ja, dat is belangrijk. U kunt dit zelf online regelen via Mijn ZLM of bel ons op 0113 - 238 880. De premie (het bedrag dat u betaalt) voor uw verzekering kan veranderen als u alleen woont of samenwoont. Dit geldt voor de inboedelverzekering, aansprakelijkheidsverzekering, rechtsbijstandverzekering en ook voor de doorlopende reisverzekering.
Wat zijn de openingstijden van ZLM?
Ons kantoor is open van maandag tot en met vrijdag 8.30 tot en met 17.00 uur. Zijn we dicht? Bel dan voor dringende zaken 0113 - 238 888. Veel zaken regelt u gemakkelijk online via Mijn ZLM .
Wat is de opzegtermijn van de verzekeringen van ZLM?
Hoe geef ik mijn verhuizing door?
Geef uw adreswijziging door via Mijn ZLM. Of geef uw verhuizing telefonisch door aan ons team Klantadvies. U bereikt hen op 0113 - 238 880.
Ik verhuis naar een plaats die niet in Zeeland of Brabant ligt. Kan ik dan toch verzekerd blijven?
Nee. U kunt alleen bij ZLM verzekerd zijn als u in Zeeland of Brabant woont. Verhuist u naar een plaats buiten Zeeland of Brabant? Dan stoppen wij uw verzekering(en). Dat gebeurt op de datum waarop u uw verzekering verlengt. Wilt u de verzekering eerder stoppen? Dan kan dat ook. U kunt uw verzekering opzeggen via Mijn ZLM. Of bel met ons team Klantadvies. U bereikt hen op 0113 - 238 880.
Hoe kan ik mijn IBAN veranderen?
Dat kan via Mijn ZLM. Of bel met ons team Klantadvies. U bereikt hen op 0113 - 238 880.