Lukt het niet uw account voor Mijn ZLM te maken?

Met onderstaande tips kunnen we u misschien helpen.

  • Een account aanmaken is alleen mogelijk op naam van degene die bij ons de verzekering(en) heeft afgesloten. Als u bijvoorbeeld de partner van de verzekeringnemer bent, is het niet mogelijk om een account aan te maken. Controleer daarom eerst op wiens naam de verzekeringen staan.
  • Lukt registratie via iDIN niet en bent u recent verhuisd? Controleer dan of uw adres bij ZLM en uw bank overeenkomen. Is dit niet het geval, laat dan eerst uw adres wijzigen.
  • Wilt u registreren via iDIN en gebruikt u een gezamenlijke rekening? Dat gaat helaas niet. Gebruik een rekening met uw eigen persoonlijke gegevens of vraag de activatiecode aan per post.
  • Woont u in het buitenland? Neem dan contact op met ons team Advies & Acceptatie, telefoonnummer +31 113 238 880.
  • Mijn ZLM is alleen beschikbaar voor particuliere klanten, (nog) niet voor bedrijven.

Lukt het met deze tips nog niet om uw account te maken? Neem dan contact op met ons team Advies & Acceptatie, telefoonnummer 0113 – 238 880. Zij helpen u graag!