Mijn vraag gaat over...

Algemeen

Ons kantoor is open van maandag tot en met vrijdag 8.30 tot en met 17.00 uur. Zijn we dicht? Bel dan voor dringende zaken 0113 - 238 888. Een aantal zaken regelt u gemakkelijk online.

Ja. U heeft veertien dagen bedenktijd na het afsluiten van een verzekering. Stuurt u binnen veertien dagen na het afsluiten van een nieuwe verzekering uw rekening en polisblad terug? Dan stoppen wij de verzekering. U betaalt dan geen premie. Uw polisblad is het bewijs dat u verzekerd bent.

Ja. Wij hebben hiervoor opzegkaarten. Deze krijgt u als u een offerte opvraagt. Heeft u geen opzegkaart? Bel dan ons team Advies & Acceptatie. U bereikt hen op 0113 - 238 880. Of stuur een e-mail.

U kunt een schade op verschillende manieren bij ons melden. Dat kan online, met de telefoon of via een schadeformulier. Wilt u meer informatie over hoe u een schade meldt? Kies hier dan de verzekering waarop u een schade wilt melden.

U kunt een verzekering op ieder moment stoppen. Dit kan online of via een brief of e-mail.

Meer informatie over de ZLM pakketkorting vindt u hier.

Dit gebeurt in juni. U krijgt in juni een overzicht. Daarop staat hoeveel geld u van ons terugkrijgt. We verrekenen de pakketkorting niet in uw jaar- of maandpremie.

U kunt bij ZLM op twee manieren betalen: per jaar of per maand. Betaalt u per jaar? Dan krijgt u een acceptgirokaart. Betaalt u per maand? Dan geeft u ons toestemming iedere maand geld van uw rekening af te schrijven.

Nee. U bent wel goedkoper uit als u de premie in één keer betaalt. Dat scheelt u namelijk 1% per jaar ten opzichte van betalen per maand.

Geef uw verhuizing telefonisch door aan ons team Advies & Acceptatie. U bereikt hen op 0113 - 238 880. Of geef uw adreswijziging online door.

Het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Neem dan gerust contact met ons op.

Maandag tot en met vrijdag van 08.30 - 17.00 uur

Davey