ZLM Klantenpanel

Heeft u vragen over het ZLM Klantenpanel? Hieronder staan de meest gestelde vragen voor u op een rij. 

Veelgestelde vragen

Direct nadat u zichzelf heeft ingeschreven, ontvangt u een bevestigingsmail. Daarin vindt u een link om  een wachtwoord te kiezen voor het aanmaken van uw profielpagina. 

Nee, meestal niet. Wij werken samen met MWM2. Dat is een onafhankelijk onderzoeksbureau. Vaak worden de onderzoeken vanuit MWM2 verzonden. Uw antwoorden worden anoniem verwerkt.

Nee, u heeft geen speciale software voor uw computer, tablet of mobiele telefoon nodig. Het enige wat u nodig heeft, is toegang tot het internet en een eigen e-mailadres. Zo kunnen we u per e-mail uitnodigen voor de onderzoeken. 

Crowdtech ontwikkelt en levert technologie voor marktonderzoek. Het Crowdtech Research Platform is een all-in-one oplossing voor zowel kwalitatief als kwantitatief online onderzoek. Meer dan 300 organisaties maken gebruik van de technologie van Crowdtech. 

U ontvangt per e-mail een uitnodiging om mee te doen aan het onderzoek. In deze e-mail staat een link naar het onderzoek. Zo krijgt u toegang tot de vragenlijst. 

Nee, u mag de vragenlijst invullen op een tijdstip dat voor u het beste uitkomt. Let wel op de periode dat het onderzoek ingevuld kan worden. Dit is voor elk onderzoek anders. Meestal heeft u ongeveer twee weken de tijd. 

De lengte van de vragenlijst verschilt per onderzoek. We proberen de vragenlijst altijd zo kort mogelijk te houden. We proberen de vragenlijsten maximaal vijf tot tien minuten te laten duren. 

U ontvangt drie tot vijf keer per jaar een uitnodiging voor een onderzoek.

Nee, deelname is niet verplicht. Als u een keer geen tijd of zin heeft om de vragenlijst in te vullen, hoeft u niet mee te doen.

De resultaten van het onderzoek gebruiken we om onze informatie en diensten beter te laten aansluiten op de mening en wensen van de klant. 

Als de link naar de vragenlijst niet werkt: kopieer de link vanuit de uitnodigingsmail naar de adresbalk van uw internetbrowser. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op. 

Via de inlogpagina verandert u gemakkelijk uw wachtwoord. Als u op ‘Wachtwoord vergeten’ klikt en uw e-mailadres invult, krijgt u binnen enkele minuten een nieuwe activatielink toegestuurd. 

Om op uw profielpagina te komen, gebruikt u uw oude e-mailadres. Daarna kunt u een nieuw e-mailadres invoeren. 

U kunt zichzelf altijd uitschrijven na het inloggen. Nadat u bent uitgeschreven ontvangt u geen uitnodigingen voor onderzoeken meer van ons.

Heeft u een vraag, tip of opmerking over het ZLM Klantenpanel? Klik dan hier