Mijn vraag gaat over...
Algemeen
Wat zijn de openingstijden van ZLM?
Ons kantoor is open van maandag tot en met vrijdag 8.30 tot en met 17.00 uur. Zijn we dicht? Bel dan voor dringende zaken 0113 - 238 888. Een aantal zaken regelt u gemakkelijk online.
Heb ik na het afsluiten van de verzekering nog bedenktijd?
Ja. U heeft veertien dagen bedenktijd na het afsluiten van een verzekering. Stuurt u binnen veertien dagen na het afsluiten van een nieuwe verzekering uw rekening en polisblad terug? Dan stoppen wij de verzekering. U betaalt dan geen premie. Uw polisblad is het bewijs dat u verzekerd bent.
Kan ZLM mijn verzekering bij een andere maatschappij voor mij opzeggen?
Ja. Hiervoor kunt u deze opzegkaart gebruiken. U kunt dit formulier per verzekering die u wilt opzeggen invullen. De ingevulde opzegkaart kunt u sturen naar ZLM Verzekeringen, team Advies & Acceptatie, Antwoordnummer 172, 4460 VB Goes of mailen naar info@zlm.nl. Wij zeggen dan uw huidige verzekeringen bij een andere maatschappij voor u op.
Hoe kan ik een schade melden?
U kunt een schade op verschillende manieren bij ons melden. Dat kan online, met de telefoon of via een schadeformulier. Wilt u meer informatie over hoe u een schade meldt? Kies hier dan de verzekering waarop u een schade wilt melden.
Wanneer heb ik recht op pakketkorting?
Meer informatie over de ZLM pakketkorting vindt u hier.
Wanneer krijg ik de pakketkorting?
Dit gebeurt in juni. U krijgt in juni een overzicht. Daarop staat hoeveel geld u van ons terugkrijgt. We verrekenen de pakketkorting niet in uw jaar- of maandpremie.
Hoe kan ik mijn verzekeringen betalen?
U kunt bij ZLM op twee manieren betalen: per jaar of per maand. Betaalt u per jaar? Dan krijgt u een factuur. Betaalt u per maand? Dan geeft u ons toestemming iedere maand geld van uw rekening af te schrijven. Bij betaling per maand geldt er een toeslag van 1% over de premie. Bij betaling per jaar geldt er geen toeslag.
Krijg ik korting als ik de premie in één keer betaal?
Nee. U bent wel goedkoper uit als u de premie in één keer betaalt. Dat scheelt u namelijk 1% per jaar ten opzichte van betalen per maand.
Hoe geef ik mijn verhuizing door?
Geef uw verhuizing telefonisch door aan ons team Advies & Acceptatie. U bereikt hen op 0113 - 238 880. Of geef uw adreswijziging online door.