Veelgestelde vragen

Zoekresultaten

13 resultaten gevonden

Ons kantoor is open van maandag tot en met vrijdag 8.30 tot en met 17.00 uur. Zijn we dicht? Bel dan voor dringende zaken 0113 - 238 888. Veel zaken regelt u gemakkelijk online via Mijn ZLM .

Ja. U heeft veertien dagen bedenktijd na het afsluiten van een verzekering. Stuurt u binnen veertien dagen na het afsluiten van een nieuwe verzekering uw rekening en polisblad terug? Dan stoppen wij de verzekering. U betaalt dan geen premie. Uw polisblad is het bewijs dat u verzekerd bent.

Ja. Hiervoor kunt u deze opzegformulier gebruiken. U kunt dit formulier per verzekering die u wilt opzeggen invullen. De ingevulde opzegkaart kunt u sturen naar ZLM Verzekeringen, team Advies & Acceptatie, Antwoordnummer 172, 4460 VB Goes of mailen naar info@zlm.nl. Wij zeggen dan uw huidige verzekeringen bij een andere maatschappij voor u op.

U kunt een schade op verschillende manieren bij ons melden. Dat kan online, met de telefoon of via een schadeformulier. Wilt u meer informatie over hoe u een schade meldt? Kies hier dan de verzekering waarop u een schade wilt melden.

U kunt een verzekering op ieder moment stoppen. Dit kan online via Mijn ZLM of via een brief of e-mail.

Meer informatie over de ZLM pakketkorting vindt u hier.

Dit gebeurt in juni. U krijgt in juni een overzicht. Daarop staat hoeveel geld u van ons terugkrijgt. We verrekenen de pakketkorting niet in uw jaar- of maandpremie.

U kunt bij ZLM op twee manieren betalen: per jaar of per maand. Betaalt u per jaar? Dan krijgt u een factuur. Betaalt u per maand? Dan geeft u ons toestemming iedere maand geld van uw rekening af te schrijven. Bij betaling per maand geldt er een toeslag van 1% over de premie. Bij betaling per jaar geldt er geen toeslag. U kunt uw betaaltermijn wijzigen via Mijn ZLM.

Nee. U bent wel goedkoper uit als u de premie in één keer betaalt. Dat scheelt u namelijk 1% per jaar ten opzichte van betalen per maand.

Geef uw adreswijziging door via Mijn ZLM. Of geef uw verhuizing telefonisch door aan ons team Advies & Acceptatie. U bereikt hen op 0113 - 238 880.

Nee. U kunt alleen bij ZLM verzekerd zijn als u in Zeeland of Brabant woont. Verhuist u naar een plaats buiten Zeeland of Brabant? Dan stoppen wij uw verzekering(en). Dat gebeurt op de datum waarop u uw verzekering verlengt. Wilt u de verzekering eerder stoppen? Dan kan dat ook. U kunt uw verzekering opzeggen via Mijn ZLM. Of bel met ons team Advies & Acceptatie. U bereikt hen op 0113 - 238 880.

Dat kan via Mijn ZLM. Of bel met ons team Advies & Acceptatie. U bereikt hen op 0113 - 238 880.

Ons IBAN is NL04 INGB 0666 2615 20. Vermeld bij een betaling altijd ons kenmerk (bv. factuurnummer of schadenummer).

Het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Neem dan gerust contact met ons op.