Alles binnen handbereik met Mijn ZLM!

Eenvoudig en snel in al uw verzekeringszaken in Mijn ZLM. Veilig en overzichtelijk!

Wat kunt u met Mijn ZLM?

In uw persoonlijke, beveiligde Mijn ZLM-omgeving kunt u:

  • Uw verzekeringen inzien zoals uw gekozen dekking, de polisvoorwaarden en de premie.
  • Verzekeringen wijzigen (bijvoorbeeld als u gezinssamenstelling wijzigt) en opzeggen.
  • Uw persoonlijke gegevens inzien en wijzigen bijvoorbeeld als uw adres wijzigt.
  • Schade melden en inzien.
  • Zelf uw no-claimterugval berekenen.
  • Uw openstaande facturen inzien en betalen via iDeal.
  • Documenten inzien zoals uw polisblad of het internationaal verzekeringsbewijs (groene kaart).
  • Digitaal uw post ontvangen.

Uw post digitaal ontvangen via Mijn ZLM

Ontvang uw post digitaal in Mijn ZLM. Dat is sneller, veilig en milieuvriendelijk! Zo besparen op papier en portokosten en kunnen we samen de premies laag houden.

Als u ervoor kiest om uw post digitaal te ontvangen, ontvangt u geen post meer op papier. Vindt u op papier toch handiger? Dan past u dit eenvoudig aan.

Heeft u nog geen account voor Mijn ZLM?

Dan kunt u eenvoudig uw account aanmaken. Om uw gegevens aan uw account te kunnen koppelen, moeten wij eenmalig uw identiteit controleren. Dat kan via iDIN of per post.

Direct toegang met iDIN

U logt eenmalig in met de inlogmethode van uw bank. Hiermee kunt u uw naam, geboortedatum en adres aan ons bevestigen en krijgt u direct toegang tot Mijn ZLM. Wij krijgen geen inzage in uw bankgegevens zoals uw saldo of transacties. Lees meer over registratie met iDIN.

Registratie per post

Niet alle banken ondersteunen iDIN. Staat uw bank er niet bij of wilt u geen gebruik maken van iDIN? Dan kunt u uw activatiecode aanvragen per post. U ontvangt dan een brief met uw persoonlijke activatiecode. Het duurt ongeveer 3 werkdagen voordat u de brief ontvangt.

Heeft u nog vragen over Mijn ZLM?

Als ik een account aanmaak voor Mijn ZLM, moet ik dan alles via Mijn ZLM regelen?

Nee. We bieden u Mijn ZLM als extra service aan. U mag altijd zelf kiezen hoe u contact met ons opneemt: via Mijn ZLM, telefonisch, per brief, e-mail of via uw ZLM Adviseur. En u bent natuurlijk ook van harte welkom op ons kantoor.

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres voor Mijn ZLM?

Na het inloggen in Mijn ZLM kunt u bij Mijn Profiel uw e-mailadres aanpassen.

Ik ben mijn wachtwoord en/of e-mailadres vergeten. Wat nu?

Klik bij het inloggen op 'E-mailadres vergeten' of 'Wachtwoord vergeten' en volg de aanwijzingen.