In uw persoonlijke, beveiligde Mijn ZLM-omgeving kunt u:
Ontvang uw post digitaal in Mijn ZLM. Dat is sneller, veilig en milieuvriendelijk! Zo besparen op papier en portokosten en kunnen we samen de premies laag houden.
Als u ervoor kiest om uw post digitaal te ontvangen, ontvangt u geen post meer op papier. Vindt u op papier toch handiger? Dan past u dit eenvoudig aan.
Dan kunt u eenvoudig uw account aanmaken. Om uw gegevens aan uw account te kunnen koppelen, moeten wij eenmalig uw identiteit controleren. Dat kan via iDIN of per post.
U logt eenmalig in met de inlogmethode van uw bank. Hiermee kunt u uw naam, geboortedatum en adres aan ons bevestigen en krijgt u direct toegang tot Mijn ZLM. Wij krijgen geen inzage in uw bankgegevens zoals uw saldo of transacties. Lees meer over registratie met iDIN.
Niet alle banken ondersteunen iDIN. Staat uw bank er niet bij of wilt u geen gebruik maken van iDIN? Dan kunt u uw activatiecode aanvragen per post. U ontvangt dan een brief met uw persoonlijke activatiecode. Het duurt ongeveer 3 werkdagen voordat u de brief ontvangt.
Nee. We bieden u Mijn ZLM als extra service aan. U mag altijd zelf kiezen hoe u contact met ons opneemt: via Mijn ZLM, telefonisch, per brief, e-mail of via uw ZLM Adviseur. En u bent natuurlijk ook van harte welkom op ons kantoor.
Na het inloggen in Mijn ZLM kunt u bij Mijn Profiel uw e-mailadres aanpassen.
Klik bij het inloggen op 'E-mailadres vergeten' of 'Wachtwoord vergeten' en volg de aanwijzingen.