Klantbeoordelingen

Klanten geven ons een 9.2

955 reviews

Uw mening is belangrijk voor ons. Daarom kunt u altijd uw beoordeling achterlaten. Hieronder leest u hoe onze klanten over ons denken.

Spelregels klantbeoordelingen

Het is belangrijk dat reviews betrouwbaar zijn. Daarom hebben wij spelregels opgesteld. Ook leggen wij uit hoe het totaalcijfer tot stand komt en hoe wij met uw privacy omgaan.

... lees verder

955 reviews

Sorteer op:
cijfer: 1
Jos
14-02-2025 Al 2x schadeformulier voor reisverzekering en schadeformulier voor annuleringsverzekering aangevraagd en wat krijg ik na 2 weken eindelijk alleen het schadeformulier voor de reisverzekering.
Reactie ZLM Verzekeringen
19-02-2025 Vervelend dat u tot twee keer toe niet het juiste schadeformulier heeft ontvangen. Als het goed is heeft u inmiddels wel het juiste formulier ontvangen. Onze excuses voor het ongemak!
cijfer: 1
I Chambon
05-12-2024 Na bijna een jaar wachten op uitbetalen van schade nog steeds niets ontvangen van ZLM Een demente man die tegen onze auto aan reed en verzekerd is bij ZLM. de schade aan de man die dementerende is is door onze duitse verzekering betaald. Het zou 50/50 betaald moeten worden vanwege bijzondere verrichtingen, zo werd het verhaal in elkaar gedraaid. Na uitkering van onze verzekering begon de ellende en het heen en weer bellen en mailen. KIJK UIT MET DEZE MAATSCHAPPIJ!! wij hebben ook al kontakt gezocht met cbr vanwegen de verwarde toestand van de heer. We kunnen alleen maar hopen dat er geen dodelijke ongelukken gaan gebeuren.
cijfer: 1
Anoniem
26-11-2024 Hebben de afgelopen periode redelijk wat pech gehad ivm schade aan de caravan, auto en iets wat te maken had met de inboedel. De ZLM was voor ons een grote steun. Vooral tijdens de schade in de vakantie, iedere dag was er vanuit de ZLM een vaste medewerker voor ons, ter informatie vragen hoe het met ons was. Toen we weer thuis kwamen lag er een lieve kaart vanuit deze medewerker met welkom thuis. Bij welke verzekering tref je zo iets.
cijfer: 1
Anoniem
22-10-2024 Helaas na een grondig vooronderzoek gekozen voor de verkeerde verzekeringsmaatschappij. Wat toegezegd en uitgelegd is vooraf is niet nagekomen waardoor wij enorm in de kou zijn laten staan. Nog nooit zo behandeld 😔
Reactie ZLM Verzekeringen
24-10-2024 Jammer dat u niet tevreden bent. Zoals al door ons uitgelegd is er op de rechtsbijstandverzekering geen dekking voor het conflict dat al ontstaan is voordat u de verzekering bij ons heeft afgesloten.
cijfer: 1
L.P.Burger
16-10-2024 Wat een waardeloze maatschappij is dat , ze laten je voor alle schade opdraaien veroorzaakt door een ander ( die ook verzekerd is bij de ZLM ) terwijl je een all risk verzekering hebt lopen .
Reactie ZLM Verzekeringen
24-10-2024 Vervelend dat u dit zo ervaart. U bent volgens uzelf niet aansprakelijk voor de schade. De verhuurder moet de schade verhalen op de tegenpartij (die toevallig ook bij ons verzekerd is), en niet bij u. U hoeft dus niet voor de schade 'op te draaien'.
cijfer: 1
pascal van maren
27-06-2024 tot twee keer toe een brommer verzekering voor mijn zoon willen afsluiten. Allemaal erg lastig en moeilijk maar als passende oplossing eerst maar even ergens anders verzekeren dan mag je later wel weer terug komen. Erg knullig en onvriendelijke afhandeling.
cijfer: 1
IAF v Lankvelt
02-03-2024 Een schade door veroorzaakt door een klant van ZLM achter op mijn auto word niet vergoed. Het zou opgezet spel zijn. Ik ken heel die vrouw niet. Deze maatschappij is alleen voor eigen klanten. Ook word je uitgemaakt voor fraudeur.
cijfer: 1
Anoniem
23-02-2024 TOT VOOR KORT LOVEND, NU ZEER ONTSTEMD
Pagina 1 van 120