Klantbeoordelingen

Klanten geven ons een 9.2

539 reviews

Uw mening is belangrijk voor ons. Daarom kunt u altijd uw beoordeling achterlaten. Hieronder leest u hoe onze klanten over ons denken.

Spelregels klantbeoordelingen

Het is belangrijk dat reviews betrouwbaar zijn. Daarom hebben wij spelregels opgesteld. Ook leggen wij uit hoe het totaalcijfer tot stand komt en hoe wij met uw privacy omgaan.

... lees verder

539 reviews

Sorteer op:
cijfer: 1
pascal van maren
27-06-2024 tot twee keer toe een brommer verzekering voor mijn zoon willen afsluiten. Allemaal erg lastig en moeilijk maar als passende oplossing eerst maar even ergens anders verzekeren dan mag je later wel weer terug komen. Erg knullig en onvriendelijke afhandeling.
cijfer: 1
IAF v Lankvelt
02-03-2024 Een schade door veroorzaakt door een klant van ZLM achter op mijn auto word niet vergoed. Het zou opgezet spel zijn. Ik ken heel die vrouw niet. Deze maatschappij is alleen voor eigen klanten. Ook word je uitgemaakt voor fraudeur.
cijfer: 1
Anoniem
23-02-2024 TOT VOOR KORT LOVEND, NU ZEER ONTSTEMD
cijfer: 2
Veronique Kooiker
18-04-2024 Heb nog nooit een schadevergoeding gevraagd en die wordt geweigerd en ook eens uitgemaakt voor leugenaar. Dus neem hier geen verzekering!!!!
cijfer: 2
Lizet
05-03-2024 De deskundigheid van de persoon die de schade moest beoordelen bij mij en de deskundigheid van de medewerker laat te wensen over. Niet luisteren wat ik als klant te vertellen heb. Een eigen aanname, met grote gevolgen voor mij. Enorme schade die niet verzekerd wordt. Resultaat is dat ik letterlijk en figuurlijk ziek van ben. Per direct verzekering opgezegd.
Reactie ZLM Verzekeringen
05-03-2024 Door zowel de samenwerkend reparateur als de schade-expert is vastgesteld dat de oorzaak van uw schade een constructiefout is. Dit is helaas niet verzekerd op uw woonhuisverzekering.
cijfer: 2
Ronald Heij
19-12-2023 Na een schokkende ervaring van een aanrijding met een hert in het buitenland melden we het incident en de schade aan ZLM. Deze heeft een ZLM-schade-expert ingeschakeld. Deze heeft bij de eerste aanblik laten weten: " gezien dat alle schade op een bijna rechte lijn zit dit is geen schade van de aanrijding met een hert, u zult mogelijk een schade hebben opgedaan die u niet eerder hebt opgemerkt'. Ik wordt kortweg ter plekke uitgemaakt voor fraudeur. Na forensisch onderzoek blijkt dat er toch sprake is van schade zoals door mij gemeld. Door de schade-expert wordt dit verwoord door: "ze hebben geen aanwijzing kunnen vinden voor schade door een andere aanleiding" Na een kort relaas komt er met moeite uit dat er wel aanwijzing is voor een schade veroorzaakt door een dier. Ik heb liever een verzekeraar die onbevooroordeeld een schade afhandelt i.p.v. mensen onterecht frauduleus wegzetten om één keer per jaar een brief te kunnen sturen met meevallende schade uitkeringen!
cijfer: 3
Anoniem
23-05-2024 Lees goed de voorwaardes van de verzekering. Betalen is geen probleem maaar wanneer je ze nodig hebt is er altijd een excuus om niet uit te keren of te helpen. Ook in dit geval goedkoop is duurkoop.
Reactie ZLM Verzekeringen
27-05-2024 De verzekering kent inderdaad voorwaarden. Schade door constructiefouten is hierin helaas uitgesloten. Wij adviseren u contact op te nemen met het bedrijf dat het kozijn heeft geplaatst.
cijfer: 3
Anoniem
06-01-2024 Na aanrijding en total loss verklaring met politierapport van schuldige tegenpartij volgen beloftes van we schieten t geld wel voor etc etc uiteindelijk kun je maanden wachten op je geld ..... wij hadden beter verwacht van zlm !
Pagina 1 van 68