Klantbeoordelingen
Klanten geven ons een 9.2
Uw mening is belangrijk voor ons. Daarom kunt u altijd uw beoordeling achterlaten. Hieronder leest u hoe onze klanten over ons denken.

Spelregels klantbeoordelingen
Het is belangrijk dat reviews betrouwbaar zijn. Daarom hebben wij spelregels opgesteld. Ook leggen wij uit hoe het totaalcijfer tot stand komt en hoe wij met uw privacy omgaan.
1130 reviews
Sorteer op:
cijfer:
8
Anoniem
02-07-2025
Altijd een snelle en keurige afhandeling . Vriendelijkheid ten top
cijfer:
10
Joost
01-07-2025
ZLM ontzorgt oprecht. Snel en gemakkelijk contact, vriendelijke en kundige medewerkers. Geen omkijken meer naar.
cijfer:
10
Carla
01-07-2025
Schade aan keuken blad gemeld. Wordt gelijk opgepakt door ZLM medewerker. Ze regelen de reparatie met een fijn bedrijf en ook de kosten.
Super dat je zelf alleen maar hoeft te bellen en de ZLM doet de rest.
Complimenten.
cijfer:
9
Anoniem
01-07-2025
Vriendelijk personeel dat met je meedenkt. Deskundig en begripvol.
cijfer:
10
Mariet Vanlier
01-07-2025
Na het 1 ste telefoontje werd mijn probleem overgenomen door een medewerker. En dit geeft een geruststellend gevoel. En de afwerking werd geruisloos en vakkundig en terdege gedaan. Met andere woorden : ZLM laat je met een gerust hart slapen. De tegenpartij was ook zeer tevreden. Bedankt ZLM Mariet
cijfer:
10
Co van Schaik
01-07-2025
Snelle en correcte afhandeling van de schadeafwikkeling. Geen papieren rompslomp en bureaucratie. Reparatie prima uitgevoerd.
cijfer:
10
Anoniem
01-07-2025
De medewerker legde alles duidelijk uit en gebruikte begrijpelijke taal. Ik werd vrijwel direct geholpen, zonder lange wachttijd (binnen 5 seconden!) en mijn verzoek werd direct opgepakt en snel afgehandeld.”
cijfer:
9
Anoniem
25-06-2025
Vlotte en duidelijke voorlichting en de onderliggende contacten met herstelbedrijf v.d.Berg gaan dan ook vlekkeloos. Geen probleem met een leen-auto voor ruim een week. Ofschoon het om 2 schadeincidenten ging met 2 verschillende partijen en ik in beide gevallen 'hoofdschuldig' was, werd alles in 1 dossier voor de reparateur afgehandeld en had ik daar ook verder geen zorgen over. Hans