Mijn ZLM is vernieuwd!

Met Mijn ZLM regelt u makkelijk online uw zaken. U kunt bijvoorbeeld wijzigingen doorgeven en uw verzekeringen bekijken. Mijn ZLM is onlangs vernieuwd. Een nieuw, fris design en het werkt ook goed op uw smartphone of tablet.

Had u al een account?

Tot 13 oktober 2020 maakte u gebruik van de diensten van Digidentity om in te loggen in Mijn ZLM. Voor de registratie en identificatie hebben wij de samenwerking met Digidentity beëindigd. U kunt daarom niet meer inloggen met uw oude inloggegevens. U moet uzelf opnieuw registreren.

Als u geen andere diensten afnam bij Digidentity is per 1 november 2020 uw account met al uw gegevens verwijderd. U hoeft zelf niets meer te doen. Nam u nog andere diensten af bij Digidentity? Dan blijft uw account bestaan, en is alleen de data gerelateerd aan ZLM verwijderd. In dat geval kunt u via de website van Digidentity inloggen en uw gegevens bekijken en beheren.

Wilt u ook graag een Mijn ZLM-account?

Ook dan kunt u uw account eenvoudig registreren. Volg de aanwijzingen op het scherm en u kunt direct uw lopende verzekeringen bekijken en wijzigingen doorgeven.

Vragen over Mijn ZLM?

Lees dan de veelgestelde vragen of neem contact op met ons team Advies & Acceptatie op telefoonnummer 0113 – 238 880.