Klantbeoordelingen

Klanten geven ons een 9.2

1047 reviews

Uw mening is belangrijk voor ons. Daarom kunt u altijd uw beoordeling achterlaten. Hieronder leest u hoe onze klanten over ons denken.

Spelregels klantbeoordelingen

Het is belangrijk dat reviews betrouwbaar zijn. Daarom hebben wij spelregels opgesteld. Ook leggen wij uit hoe het totaalcijfer tot stand komt en hoe wij met uw privacy omgaan.

... lees verder

1047 reviews

Sorteer op:
cijfer: 9
Peter Frijters
21-05-2025 de behandeling van de schade, het vervolgtraject dat door de medewerker van a tot z werd uitgevoerd was in een woord perfect
cijfer: 10
W.M. de Pijper
20-05-2025 voor de snelle en deskundige en vriendelijke medewerkster die ervoor gezorgd hebben dat de tegenpartij snel de schade kon herstellen, ik had een foutje gemaakt zag mijn tegenpartij te laat met het opdraaien van een rotonde de schade was niet groot maar moest wel snel opgelost worden dus iedereen blij en fijn dat ik op een deskundige manier bent geholpen bedankt daarvoor W.M. de Pijper
cijfer: 9
Anoniem
20-05-2025 Na een ongeval werden we deskundig en snel geholpen. Ook wat betreft de financiele afwikkeling
cijfer: 9
Agnes van der Pol
20-05-2025 Je wordt altijd snel en deskundig geholpen. Met oog voor het belang van de klant.
cijfer: 9
M v Zundert
20-05-2025 Nog nooit zo’ lieve, meebelevende, meedenkende en doortastende medewerkster aan de telefoon gehad. Eén hand geschreven kaartje na onze annulering van de reis om sterkte te wensen. Waar ziende dat nog vandaag de dag. Bedankt !!
cijfer: 8
Anoniem
20-05-2025 De schade hebben ze heel goed en netjes opgelost, vriendelijke mensen die bij mij zijn geweest en gewerkt . Een duimpje
cijfer: 10
Pieter Elbersen
20-05-2025 Al jarenlang verzekerd bij ZLM. Alleen maar prettige ervaringen met ZLM. Schadeafhandeling is altijd erg snel. Geen wachttijden, maar direct iemand aan de lijn, die je snel en accuraat naar de juiste afdeling doorsluist. Geweldig.
cijfer: 9
Anoniem
20-05-2025 De contacten met jullie (afsluiten van verzekeringen en behandeling van schade) is het contact direct, vriendelijk .
Pagina 1 van 131