Klantbeoordelingen
Klanten geven ons een 9.2
Uw mening is belangrijk voor ons. Daarom kunt u altijd uw beoordeling achterlaten. Hieronder leest u hoe onze klanten over ons denken.
Spelregels klantbeoordelingen
Het is belangrijk dat reviews betrouwbaar zijn. Daarom hebben wij spelregels opgesteld. Ook leggen wij uit hoe het totaalcijfer tot stand komt en hoe wij met uw privacy omgaan.
1774 reviews
Sorteer op:
cijfer:
10
Anoniem
23-06-2026
Een hele fijne verzekering. Je hebt persoonlijk contact en dat is superfijn
cijfer:
10
A. Rovers
23-06-2026
Wat is het toch fijn dat als je de ZLM belt, je gewoon een medewerker aan de lijn krijgt, in plaats van een bandje met toets 1 of 2 etc..
cijfer:
10
Jan
23-06-2026
Al jaren klant bij ZLM; o.a opstal en voertuigverzekeringen en tot op heden zijn schades vlot en betrouwbaar afgehandeld. Goed bereikbaar met vriendelijke en deskundige medewerkers en een gebruiksvriendelijke website voor schademeldingen en informatie. Ga zo door!
cijfer:
9
De Visser
22-06-2026
Ik had een kleine schade aan mijn auto door een fietser en ben erg goed geholpen door de medewerker. Erg vriendelijk en duidelijke uitleg. De schade is snel afgehandeld. Ik had er verder geen omkijken naar. Erg fijn gegaan. ZLM is een maatschappij die er met kop en schouders bovenuit springt. Veel bedrijven kunnen een voorbeeld aan hun nemen.
cijfer:
10
V d Schoor
20-06-2026
Al jaren verzekerd en altijd heel tevreden. Wordt netjes geholpen en te woord gestaan. Denken goed mee voor een oplossing en regelen het dan ook. Tot nu toe geen min punten en ben al zeker 15 verzekerd.
cijfer:
9
Hoeben
19-06-2026
Zeer behulpzaam en een mooie meevaller van 8%. Hartelijk dank hiervoor.
cijfer:
9
P. Gerlach
19-06-2026
Ik en mijn vriend zijn al jaren afzonderlijk verzekerd bij ZLM en hebben dit ervaren als gemakkelijk en vriendelijk. Ook de teruggave(s) zijn erg fijn. Super tevreden over de dienstverlening!
cijfer:
9
Anita
17-06-2026
Schade afhandeling snel en correct geregeld. Duidelijk telefonisch en mailcontact.
Om alles geregeld te krijgen koste zeer weinig moeite. Blij met mijn ZLM verzekering.