Klantbeoordelingen

Klanten geven ons een 9.2

1259 reviews

Uw mening is belangrijk voor ons. Daarom kunt u altijd uw beoordeling achterlaten. Hieronder leest u hoe onze klanten over ons denken.

Spelregels klantbeoordelingen

Het is belangrijk dat reviews betrouwbaar zijn. Daarom hebben wij spelregels opgesteld. Ook leggen wij uit hoe het totaalcijfer tot stand komt en hoe wij met uw privacy omgaan.

... lees verder

1259 reviews

Sorteer op:
cijfer: 10
Sandra
09-09-2025 Zeer vriendelijke en deskundig personeel
cijfer: 10
Marja Blommers
09-09-2025 Op advies van onze dochter overgestapt naar zlm ,wat een goede beslissing, bij schade wordt je vriendelijk te woord gestaan, meegedacht wat voor ons de beste oplossing is, en alles voor je geregeld, tussendoor krijg nog een telefoontje of je tevreden bent . Wij willen nooit geen andere verzekeraar meer .
cijfer: 10
Anoniem
03-09-2025 Bij ieder contact alleen maar vriendelijke medewerkers! Ze denken mee, nemen de tijd voor je en zoeken het uit als ze iets niet weten. Ook de wachttijd is minimaal. Wij blijven bij ZLM!
cijfer: 10
Anoniem
03-09-2025 Erg positief. Snelheid van reageren, heel duidelijke communicatie en snelheid van afhandeling. Ook erg vriendelijke medewerkers. Fijn dat je altijd iemand kan bellen die je door het proces heen helpt.
cijfer: 9
Anoniem
02-09-2025 Fijn goed luisteroor het gerust stellen - sturen -afwerking hierin ivm de schade Merci
cijfer: 9
J. Enzlin
02-09-2025 Schade gemeld en persoonlijk meelevend behandeld.
cijfer: 9
A.C.A. van Aert
02-09-2025 Zeer klantgericht en professioneel. Vriendelijk en correcte begeleiding. Deskundigheid hoog in het vaandel.
cijfer: 9
Lieve
02-09-2025 Mijn ervaring met ZLM geef ik een 10. De medewerkers denken allemaal met je mee, zijn vriendelijk en zijn goed te bereiken. Er wordt snel gehandeld en ik de medewerkers zijn deskundig. Wanneer ik met een vervelende situatie zat i.v.m. een botsing werd ik ontzettend goed geholpen. Er werd ook vaker contact met me opgenomen over de voortgang van het proces en om te checken hoe het met mij gaat. Uiteindelijk is alles erg goed afgehandeld.
Pagina 2 van 158