Klantbeoordelingen
Klanten geven ons een 9.2
Uw mening is belangrijk voor ons. Daarom kunt u altijd uw beoordeling achterlaten. Hieronder leest u hoe onze klanten over ons denken.

Spelregels klantbeoordelingen
Het is belangrijk dat reviews betrouwbaar zijn. Daarom hebben wij spelregels opgesteld. Ook leggen wij uit hoe het totaalcijfer tot stand komt en hoe wij met uw privacy omgaan.
1319 reviews
Sorteer op:
cijfer:
10
Steffie Rek
15-07-2025
Alles netjes en snel afgehandeld.
cijfer:
10
Frank
15-07-2025
Zoals altijd zorgt ZLM voor een correcte en snelle afhandeling van mijn vragen.
Zelfs als anderen (een kentekenloket in Diessen) geen vrijwaringsbewijs met code kunnen overhandigen, lost ZLM dit gewoon op! Zo kan het dus ook!
cijfer:
10
Anoniem
15-07-2025
Een uitstekende verzekeringsmij, die in geval van schades deze zsm laat afhandelen. Daarnaast vriendelijk en deskundige medewerkers.
cijfer:
9
F.Lenaerts
15-07-2025
Al decennia klant bij de ZLM en wanneer nodig alles netjes en vlot afgewerkt !!
cijfer:
10
Tomeij
15-07-2025
Als je belt wordt je snel, vriendelijk en deskundig geholpen de kwaliteit prijsverhouding krijgt een dikke 10 wij zijn blij dat we enkele jaren geleden overgestapt zijn naar ZLM en zouden het iedereen aanbevelen fam.Tomeij uit Veldhoven
cijfer:
10
Anoniem
15-07-2025
Realistisch, snel, eerlijk, transparant en ook nog empatisch .......wat wil je meet.
cijfer:
9
J.H van de Perre-Visser
15-07-2025
Schade werd heel snel naar zeer tevredenheid opgelost.
Medewerker vriendelijk en meedenkend.
cijfer:
10
André Moehijam
14-07-2025
Wij waren op 19 juni met de auto naar Spanje vertrokken en hebben daar een fijne tijd gehad maar op de terugweg in Clermond Ferrand bleek de auto dusdanig erg olie gelekt te hebben dat het ( door de rijwind ) zelfs op de achterband van de auto zat en ook bleek de hele bodem van de auto bedekt met olie te zijn. De ANWB had het bekende riedeltje van eerst diagnotiseren of de auto niet binnen 48 uur te repareren was alvorens een vervangende auto toe te wijzen en gezien het op een zaterdagavond was betetekende dit minstens 2 dagen of langer in het hotel verblijven maar ze konden verder niets voor ons doen. Bij ingeving gedacht aan de all-risk verzekering bij ZLM met repatrieëring en dus de noodhulp gebeld en ondanks dezelfde policy als de ANWB betreft de 48 regel hebben zei alles gedaan om ons de ellende van het moeten wachten en in hotel verblijven te besparen door ons aan te bieden om met het vliegtuig verder te reizen waar bij ze ook nog is bliksemsnel hebben gehandeld om de auto te laten ophalen ( binnen een uur! ) . Plus dat alle kosen binnen een of twee dagen was vergoed! Wij zijn al sind de 70'r jaren verzekerd bij de ZLM en hebben tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met deze maatschappij. Wel moet ik erbij zeggen dat het personeel van de firma Don Risicobeheer uit Koudekerke die voor ons als tussenpersoon fungeert ook altijd zeer profesioneel, behulpzaam en vriendelijk is.